måndag, maj 07, 2012

Ju mer man gör av med desto mer har man?!

Sådärja!
Ännu ett Ufo (=unfinished object) färdigt, en dopklänning/namngivningsklänning i omlottmodell med tillhörande hätta. Du hittar den i shoppen.

Även läpptäcksfiltarna från förra inlägget har hamnat där.


Och, konstigt det där.. ju mer jag försöker bli av med saker desto mer samlar jag på mig?!
Ska man bli av med saker (tyg) så måste man ju hålla till på ställen (nätet, loppis o.s.v.) där det säljs just sånt. Och hur ska man då, som tygberoende, göra? Gaaah!


6 kommentarer:

  1. Underbar dopklänning du är så duktig.

    SvaraRadera
  2. Såå fin klänning, som alltid :)

    SvaraRadera
  3. Hahaha! Jag förstår dig!!! ;)

    SvaraRadera
  4. sv: den vita tyllkjolen hittade jag i butiken flirtfashion på drottninggatan i Stockholm. Har även en likadan i svart som jag köpte i New York, så jag misstänker att den inte alls är svår att hitta över nätet. :)

    SvaraRadera

Tack söta du!