onsdag, oktober 08, 2008

Ny overall

Efter lite undercoverarbete så har jag fattat att den här overallen kommer bli för kort alldeles för snabbt, så det var bara till att sy en ny... :)





Använde samma mönster ( strl 74 Ottobre nr 3 2003) Men den här gången förlängde jag benen ordentligt och tillsatte lite mudd på "mittflärpen" och runt huvan, där jag gjorde den som en dragsko för att den förra kändes lite väl öppen... Nu är jag nöjd! Hoppas att "beställaren" blir det med ;)
Nu vet jag inte vad jag ska göra av den gamla overallen... Den kanske hamnar på tradera... om jag vågar sälja den ens... blev ju inte supernöjd..... :/ Va tror ni?

4 kommentarer:

  1. Åhh, kanske jag kan få köpa den till Kevin, han har lång rygg o kortare ben :) Kram/C

    SvaraRadera
  2. Du får komma förbi å testa den på honom :)

    SvaraRadera
  3. Jaaa, den funkar ju på småttisar, och så är den så sööööt!

    SvaraRadera
  4. jättemysig, den ser riktigt proffsig ut:-)

    SvaraRadera

Tack söta du!