torsdag, november 13, 2008

Egna tyger


Hittade sidan Spoonflower för ett tag sen och blev så himla sugen på å designa några egna tygbitar (även om det var dyrt!) Himla roligt att få hem dom!


På bilden ser de lite gula ut, men de är heeel gröna och jätte sköna! Hihi
Ska bli nåt som är hemligt än så länge :)


Denna kan jag bjuda på i alla fall :)
Har klurat ett tag på hur det går till
att gåra såna här små börsar
och igår fick jag till det!
Får jag till en bra beskrivning
så lägger jag ut den :)

10 kommentarer:

  1. Egen tygdesign, det var avancerat! Kul!

    SvaraRadera
  2. Egna tyger, spännande...måste kolla den sidan!

    SvaraRadera
  3. Vad snyggt ditt tyg blev! Om du lägger ut en beskrivning så kan du väl höra av dig till mönsterarkivet? www.monsterarkivet.blogspot.com
    /elin

    SvaraRadera
  4. Å, va kul med eget tryck, jättefina. Jag har också nyss gjort några börsar. De är roliga att göra och man kan göra så många olika storlekar för olika användningsområden.

    SvaraRadera
  5. så himmla fint tyg.. villken grej med eget tyg.. hihi =)
    Tycker de e jätte kul o kolla på beskrivningar. hoppas du lägger ut en =)

    SvaraRadera
  6. Vilken kul idé! Gillar slutresultatet också :)

    //Lina

    SvaraRadera
  7. det blev riktigt, riktigt snygga tyger :)

    SvaraRadera
  8. Gratulerar till de fantastiska tygerna! Tog det lång tid innan de blev klara?

    SvaraRadera
  9. nee inte alls farligt lång tid :) men det var som sagt inte billigt... :) men faktiskt värt det :)

    SvaraRadera
  10. Jag fick inbjudan till Spoonflower för rätt länge sen, men valde bort att göra något tyg just på grund av priset. Nu ångrar jag mig lite ;-)

    SvaraRadera

Tack söta du!