onsdag, november 19, 2008

Halvägs, halv vägs, halvvägs??? jaja....

Nu har jag iaf kommit en bit på vägen till marknaden till helgen :)
Bilderna är lite dassiga i färgerna och fokusen är inte där den ska vara (kan det bero på att jag låter Jacob tappa den i golvet 100ggr per dag och att hans finger hinner peta på linsen minst 70ggr per dag?)
Först ut: En väska med lock och reglerbart axelband. Innuti finns mittfack med dragkedja, nyckelband och ficka för mobil, krafs och penna.








Dregglisar i olika färger och mönster.



Börsar/tampongväskor vändsydda med dragkedja och vissa har en flärp med en karbinhake.




Och sist men inte snabbast gjorda (!!!) Pocketfodral med diverse snygga knappar och bokmärke.






Ska försöka hinna med lite till bl.a. Några hårhanddukar och fler pocketfodral :)
Passerar du Öjebyn till helgen, stanna till och kika vettja! ;)






8 kommentarer:

  1. Vilken arbetad väska! Tjusigt! Lycka till på marknaden.

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅÅÅÅH! Vad fina grejer. Å väskan var ju helt underbar! Hör av dig om du får några börsar/tampongväskor kvar, jag vill gärna köpa en av dig. fast jag tror allt kommer ta slut...

    SvaraRadera
  3. Puh, jag blir helt matt! Katten vad du har jobbat!Superfin väska.

    SvaraRadera
  4. Grymt snygg väska! Och kul att se börsen med höstlöven - har precis sytt byxor i samma tyg. Visst är det härligt!
    Vad mycket fina tyger du har över huvud taget!

    SvaraRadera
  5. Åh, va mycket fint du gjort jag tror också du kommer att bli av med rubbet. Det bruna pocketfodralet med ugglorna på blev min favorit ; ). Tro det eller ej i går vågade jag sätta saxen i den svart/vita velouren. Bildbevis kommer under dagen.

    SvaraRadera
  6. Vilka fina pocketfodral...har du några kvar eller sålde du alla på marknaden. Skulle gärna köpa ett till mig själv o ett till en god vän. Hur mkt kostar de?

    Du får gärna svara på min blogg http://galtoroad.bloggagratis.se
    mvh Maria

    SvaraRadera
  7. Hej, jättefina pocketfodral! Precis såna som jag är ute efter. Hör gärna av dig om du har några kvar..

    SvaraRadera
  8. supersnygga fodral kvinna!!
    har du något kvar är jag intresserad! Nog har jag sneglat på sådana i butiken och tänkt att sådana där kan man ju sy själv...men man kan inte hinna allt, hahaha!! roligare att köpa av dig än på stan

    SvaraRadera

Tack söta du!