söndag, december 14, 2008

Forts. tovning

I veckan har det gått lite trögt på både sy och pysselfronten, Jacob verkar ha fått för sig att han bara ska sova middag när vi nattar honom för kvällen.. för han vaknar igen efter nån timma... :O Så min lilla tid vid maskinen blir vääldigt kort, väldigt ofta just nu.
Men i torsdags var sista kvällen på tovningskursen så då hann jag fixa lite till på mitt lilla projekt...

Aaa.. just det... en rumpa! Men det ska till fler delar och helst innan jul eftersom det ska bli en julklapp... Men först har jag lite beställningar som måste bli klara!

4 kommentarer:

  1. Wow! Vilken kreativ sida med otrolig positiv utstrålning!
    Snygg rumpa!
    I'll be back :)
    /Sofia

    SvaraRadera
  2. Snygg rumpa, hur har du format den?

    SvaraRadera
  3. hihi... jag skulle också vilja ha en tovad rumpa i julklapp!!! Supercoolt!

    SvaraRadera
  4. Hehehe, vad fin. Du har fått en utmärkelse på min blogg

    SvaraRadera

Tack söta du!