onsdag, december 31, 2008

Ojj ojj vilket år!

Så har det här året också tagit slut... Det har varit ett underbart år!

Så här såg jag ut förra nyårsafton :) Vilket i februari resulterade i:

Våran älskade son Jacob!

Jag började syblogga och har lärt mig en massa nytt av alla andra sybloggare som så osjälviskt bjuder på sig själva och sin inspiration, tack!

Tack också till alla som lämnat kommentarer och handlat av mig!

Sen har det ju naturligtvis hänt mycket annat i år, jag och min sambo har förlovat oss och ska gifta oss till sommaren :)

Det blir ett stort projekt eftersom jag hade tänkt sy min egen klänning... spännande!

( Mottar tacksamt tips och råd!)

Hoppas ni får ett trevligt slut på året och att ni får ett verkligt Gott Nytt År!!!

Kramar / Mallaching

10 kommentarer:

  1. Gott Nytt År!

    Lycka till med klänningen! Jag har tyvärr inga tips på lut då jag aldrig sytt något så avancerat. Kommer iaf följa dig här på bloggen även nästa år och se hur det framskrider ;)

    SvaraRadera
  2. Gott nytt år!! Jag är otroligt glad över att få ha träffat på dig, du är en otroligt inspirerande o varm människa! Ha en riktigt bra första dag på det nya året, vi hörs! :)

    SvaraRadera
  3. Present!? Vad kan det vara, nu blir jag nyfiken i en strut!!

    SvaraRadera
  4. Låter roligt med en miniliten grej!
    Om du har tid så kan du ju komma in på en fika om du svänger förbi...

    SvaraRadera
  5. Gott Nytt År! & STORT grattis till bröllop...vad spännande. Massor av förberedelser kan jag tänka mig. Va roligt att du ska sy din egen brudklänning.

    SvaraRadera
  6. Gott Nytt År Malin. Grattis till det stundande brölloppet och lycka till med din brudklänning, den kommer säkert att bli väldigt vacker.

    SvaraRadera
  7. Det verkar som att ni kommer att få ett spännande 2009 också. Lycka till!

    SvaraRadera
  8. Gott nytt år!!!Lycka till med klänningen, väntar med spänning:)

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Vi har varit borta några dagar och kom hem i eftermiddag...då förstod jag genast att det var gåvan från dig. Precis vad jag gillar-tack!
    Allt hade ju blåst omkring och omkull på både bron och gården som du kanske såg...
    TACK igen! Får se vad jag ska hitta på med det fina pappret...men när jag gör något så bloggar jag säkert om det.

    SvaraRadera

Tack söta du!