måndag, maj 10, 2010

Nu (!) syr jag mössor......


Har hunnit med lite småpyssel :) Här följer nu två av årets förmodligen sämsta bilder på nätet... Men det är iaf bevis på att jag pillat med nåt!


Bilden ovan är min svarta vårjacka med svarta gamla knappar.



Detta är samma jacka fast med nya knappar som jag klätt av pompejaspill. Jackan blev betydligt mindre dyster och ovårig. Riktigt fin faktiskt :)

(Ber om ursäkt än en gång för dom urdåligs bilderna)

... sen så har jag ju äntligen drygat ut sonens mössbestånd.... nu.. när näästan all snön smält! Fast än ett tag blåser det kallt så det var nog bra ändå :)

3 kommentarer:

  1. Vad fint det blev med nya knappar och mössorna är supersnygga!

    SvaraRadera
  2. fin färgklick, och pompeja passar ju till det mesta :) mössorna är kanonfina de med :)

    SvaraRadera

Tack söta du!