måndag, januari 12, 2009

Lite livebilder







6 kommentarer:

  1. Tjena tjena! Vilka härliga bilder och allting verkar sitta mycket bra som vanligt. Vill tacka för din kommentar på min lilla blogg.
    Är inte så hajj än så länge, men snart kanske.
    Mina kära barn har börjat påpeka att jag fotograferar de mest konstiga saker, tyger, böcker, våran lillstuga på gården, hönorna, katten... :) Skoj är det!

    SvaraRadera
  2. Kläderna är jättefina!!

    SvaraRadera
  3. Jättefina! Snyggt älgset!

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Jag har av någon anledning inte varit in till dig tidigare, men nu har jag lagt till din blogg på bloglovin, så nu kommer jag oftare :)

    Jag har fortsatt kommentaren på ärmsyningen på min blogg, om du är intresserad ;)

    SvaraRadera
  5. Vad bra kläderna blev på!

    SvaraRadera

Tack söta du!